вівторок, 15 березня 2022 р.

Доброго ранку всім! 

Для тих учнів, які з різних причин не змогли сьогодні приєднатися до онлайн уроків, я розміщую тут матеріали, над якими ми працювали.

Математика

1.  На чотири костюми витратили 12 м тканини. Скільки таких костюмів можна пошити з 27 м тканини?

2.  У шести ящиках 54 кг яблук, порівну в кожному. Скільки кілограмів яблук у чотирьох таких ящиках?

3.  Очислити.

36 : 6・6                    34 + 14 : 7 - 32 
25 : 5 26 - 31              90 - 24 + 45 : 5
67 - (20 - 16)・2        15 + 7・(50 - 45) 

4.  Накреслити відрізок завдовжки 8 см. Позначити його четверту частину.

Українська мова

1.  Повтори правило про займенник.

2.  Зміни займенники за зразком. Запиши. Склади і запиши три речення зі словами на вибір.

   Кого немає?           Кому дають?           Ким пишаються?

     Я - мене                    Я - мені                     Я - мною

Ти -                              Ти -                             Ти -
Він -                             Він -                            Він -
Вона -                          Вона -                         Вона -
Ми -                             Ми -                            Ми -
Ви -                              Ви -                             Ви - 
Вони -                          Вони -                         Вони -

3.  Запиши, розкриваючи дужки.

         Мама пішла зі (я) у зоопарк. Тато купив (ми) морозиво. Ми пишаємося (вони). Я подарую (ти) альбом.

4.

Запиши речення в зошит за схемою "причина - наслідок".



Немає коментарів:

Дописати коментар