Доброго ранку, любі мої учні!
Гарний настрій дарують нам сьогодні Дзюбенко Даниїл і Любар Єва. Вони виготовили чудові аплікації.
А тепер з гарним настроєм беремось до роботи.
Математика
Тема уроку: Повторення вивченого матеріалу.
1. Обчислити, застосувавши різні закони множення.
5⋅7⋅2
(8+4)⋅3
2. Застосуйте спосіб зменшення розрядних одиниць.
480:8
3. Замініть дділене сумою зручних доданків і обчисліть значення виразів.
42:3
72:6
4. Виконайте ділення з остачею із перевіркою.
37:5
62:9
5. Розв'яжіть задачу.
Юрій за 4 год викопує 24м траншеї, а Іван за 6 год. За скільки годин вони викопають разом 30м траншеї?
6. Домашнє завдання.
Виконайте ділення з остачею з перевіркою.
Задача
Тема уроку: Окличні і неокличні речення (підручник, с.89-92)
1. Повправляйтесь в інтонуванні речень.
2. Пригадайте, які речення називаються окличними, а які - неокличними. В цьому вам допоможе схема, подана в таблиці вправи №2.
3. Виконайте вправу №3 за поданими завданнями.
4. Прочитайте оповідання (с.90-91) і дайте відповіді на питання.
5. Домашнє завдання.
Списати. Поставити відповідні розділові знаки.
Я досліджую світ
Для опрацювання завдань уроку перейдіть за покликанням https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/25
Ірина Леонідівна проводить урок в асинхронному режимі за покликанням https://blogspotirina.blogspot.com/
Нехай у вас все буде добре!
Немає коментарів:
Дописати коментар