вівторок, 12 січня 2021 р.

 Доброго ранку, любі мої учні!

Сьогодні хочу привітати всіх дівчаток із всесвітнім днем доньки!

Подивіться, які ще цікаві свята відзначають сьогодні у світі!

Уроки 1 і 5
Я досліджую світ
Сьогодні у тебе 2 уроки з курсу ЯДС. Перейди за посиланням https://svitdovkola.org/2/lessons/17.2-3 і виконай завдання сьогоднішніх уроків.
 
Урок 2
Українська мова
Сьогодні ми продовжимо працювати із спорідненими словами і будемо вчитися розрізняти форму слова і споріднені слова.
Послухай пісню.
у

Який настрій викликала пісня? Чи захотілося тобі зараз погратися у сніжки?
Подумай і дай відповіді на питання:
- Які ігри полюбляють діти взимку?
- А які твої улюблені?

Обери картину на власний вибір і  розглянь її . Дай відповіді на питання.
- Що відбувається? Я ти це зрозумів?
- Де відбуваються події? Що дає тобі підставу так думати? 
- Коли відбуваються події? Чому ти так вирішив?
- Що тебе вражає на цій картині?
- Що тебе дивує на цій картині?
- Що відчуваєш ти, коли бачиш цю картину?
- Що відчувають ті, хто зображений на цій картині?
- Де б був ти на цій картині? Чому саме там?
- Що б ти змінив на цій картині? Для чого?
- Як би ти назвав цю картину?

Форма слова
- Що таке слово? Назвіть слово, яке ви почули у пісні? Доберіть споріднене ( Сніжок, сніг, сніжить)
- Складіть з ним речення.
- Поставте питання: Немає чого? Задоволена чим?...

Розгорни підручник з української мови (с.93, вправа 1). 
Порівнюємо форму слова і споріднені слова. 
- Прочитайте слова першого стовпчика. Що ти помітив?
- Що ти можеш сказати про форму слова сніжинка?
- Що змінилося?
- Чи можна назвати ці слова спорідненими? Чому?
- Що таке споріднені слова?
- Прочитай слова другого стовпчика?
- Зміни форму кожного слова.
                   


Запиши в зошиті сьогоднішнє число. Виконай завдання .

Опрацюй вірш  "Снігова казка" (с.93).
- Прочитай заголовок.
- Уяви, що ти автор. Чому ти так назвав свій вірш?
- Яким ти собі уявляєш автора?А може, це авторка?
- Що ти знаєш про Тамару Коломієць? Скільки їй може бути років?
- Розглянь малюнок до вірша.
- Що відбувається? Чи може бути заголовок підписом до малюнка? Чому?

- Прочитай вірш самостійно напівголосно.

 Розчитуємося, пояснюємо слова
- Прочитай останні слова кожного рядка.
- Прочитай друге слово кожного рядка вірша.
- Прочитай виділені слова. Що ви можете про них сказати? Чому?
- Знайди і прочитай рими.
- Чому автор назвала вовка – вовчиськом-м’ясолюбом?
- Що означає зирити?
- Чому лисичку назвали гостровуха?
- Як назвали ведмедя? Знайдіть і прочитайте
 Вчимося переказувати своїми словами.
- Прочитай вголос перший стовпчик. Про що ішла мова? Розкажи своїми словами.
- Прочитай другий стовпчик. Що відбулося? Перекажи .
- Прочитай третій стовпчик мовчки. Хто запрошує в гості?
- Прочитай весело третій стовпчик.
- Хто буде казкарем? Чому так вирішила авторка?
Розповідаємо історію від імені героя
- Розкажи  історію від імені сніговика.
Починай так:
Одного разу увесь двір засипало снігом. Діти зліпили мене, сніговика. Вони вбрали мене в капелюха …

Працюємо в робочому зошиті і виконуємо завдання 3 на с. 93 (після вірша) у підручнику.
- Запиши споріднені слова до слова казка, сніг.
- Познач у них корінь.
Молодчинка! Всі завдання уроку виконано.

Урок 3
Музика
Для виконання завдань уроку перейди за посиланням https://blogspotirina.blogspot.com/
на блог Іванченко Ірини Леонідівни.

Урок 4
Англійська мова
Завдання ти знайдеш на блозі  вчителя англійської мови
 Мурги Олександри Олександрівни
 
Бажаю тобі гарного дня і успіхів у навчанні!










Немає коментарів:

Дописати коментар