понеділок, 11 січня 2021 р.

 Доброго ранку, дорогі діти!

 Вітаю вас з Новим роком і Різдвом!

 Бажаю вам здоров'я, радості, успіхів у навчанні!

Закінчилися зимові канікули. Ми починаємо дистанційне навчання. Правила дистанційного навчання вам відомі. Нагадаю головне:

Щодня виконувати всі завдання.

Щодня читати не менше 30 хвилин.

Дотримуватися правил гігієни, часто мити руки, обов'язково гуляти на свіжому повітрі в малолюдних місцях. В громадських місцях використовувати маски та дотримуватися дистанції.

Працювати будемо за розкладом. Він у нас не змінився.

Хочу почати з того, що сьогодні День "СПАСИБІ".



Я досліджую світ

Перейди за посиланням https://svitdovkola.org/2/lessons/17.1

Виконай завдання уроку 1 (понеділок).

Для роботи підготуй підручник з ЯДС (ІІ частина), зошит з ЯДС (ІІ частина), ручку, кольорові олівці. Для підсумку для щоденника вражень візьми подвійний аркуш в клітинку і кожний день, записуючи число проведення уроку, письмово виконуй останнє завдання.

Математика

Ми продовжуємо вивчати таблицю множення числа 2.

Виконай усно:

1. Полічи двійками в прямому і зворотньому порядку.

2. Розкажи напам'ять таблицю множення числа 2. 

3. Попроси когось з дорослих задати тобі питання на знання таблиці множення числа 2. Якщо ти ще помиляєшся, то  приділи більше засу для запам'ятовування таблиці множення числа 2.

4. За підручником (с.74-75) виконай завдання №3,4,5,6.

Виконай письмово:

Запиши в зошиті сьогоднішнє число.

 Слова Класна чи Домашня робота не пиши.

Не забудь від попередньої роботи пропустити 4 клітинки.

Виконай №2,7,8.

Виконуючи №8, використай календар. В зошиті запиши лише відповідь на питання задачі.

Українська мова

Ми продовжуємо працювати над темою "Будова слова. Споріднені слова".

Пригадай, які слова називаються спорідненими? Так, правильно: слова, що мають однаковий корінь і близькі за значенням, називаються спорідненими.

Розгорни підручник (с.91, вправа 1). Прочитай слова кожної групи. Вилучи "зайве" слово. Поясни, чому це слово "зайве".

Розгорни зошит. Пропусти 1 робочий рядок, запиши сьогоднішнє число. 

Виконай письмово вправу 2. Спиши слова("зайве" слово не пиши). В записаних словах простим олівцем познач корінь.

Виконай письмово вправу 3. Пам'ятай, що близькі за значенням слова не мають однакового кореня, не плутай їх зі спорідненими словами.

Прочитай текст вправи 5 (с.92). Перекажи прочитане.

Розглянь таблицю після тексту. Запам'ятай різницю між формою слова, спорідненими словами та синонімами.

Форма слова - це форми того самого слова з різними закінченнями ( ліс, лісом, (у) лісі, лісами).

Споріднені слова - це різні слова, утворені одне від одного, вони мають близьке значення (ліс, лісок, лісовий, лісовик).

Синоніми - це слова близькі за значенням.

Виконай письмово завдання після таблиці: запиши по 2 споріднених слова до слів: друг, тато, будинок.

Образотворче мистецтво 

Переглянь відео за посиданням https://www.youtube.com/watch?v=Kv71LKqj3a0&ab_channel=%D0%90%D1%80%D1%82%D0%9C%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%86%D1%82%D0%B2%D0%BE та намалюй чеширського кота кольоровими олівцями. Малюнок збережи і принеси до школи, коли відновиться навчання.

Бажаю тобі гарного дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар