середа, 13 січня 2021 р.

 Вітаю всіх! 

Починаємо ще один день дистанційного навчання. Сьогодні за календарем ми відзначаємо Старий Новий рік. 

Старий Новий рік традиційно святкують в ніч з 13 на 14 січня, тоді ж і прийнято щедрувати. Це незвичайне свято і виникло воно в результаті зміни літочислення.

Урок 1
Я досліджую світ
Для виконання завдань уроку перейди за посиланням https://svitdovkola.org/2/lessons/17.4-5.
Записи про свої враження продовжуй робити на підвійному аркуші в клітинку, який ти взяв(ла) на уроці в понеділок.

Урок 2
Українська мова
Візьми будь-яку коробку і кілька предметів, наприклад: яблуко, іграшку, м'ячик, книжку.

 Я зараз попрошу тебе виконати моє завдання:
- візьми яблуко і постав коробка;
- візьми книжку і поклади коробка;
- візьми м’яч і поклади коробка;
- поклади іграшку коробка.
- Чи можеш ти виконати моє завдання? Чому?
- Чи розумієш ти моє завдання? Чому?
- Що треба зробити , щоб ти виконав моє завдання?
- Мої інструкції були чіткими і зрозумілими? Чого не вистачає? Як зв’язати мої слова в реченні?
Мої інструкції були б зрозумілими, якби я сказала так: 
- поклади яблуко біля коробки;
- поклади книжку у коробку;
- поклади м’яч перед коробкою;
- поклади іграшку за коробкою.
Слова, які я добавила, називають словами-помічниками.
 Працюємо з правилом у підручнику на с. 94
Читай правило 3 рази. Тепер закрий правило долонею і розкажи його. Якщо не вийшло, спробуй ще раз.
- Що допомагає зв’язати слова у реченні? (закінчення слова і слова-помічники).
Виконуємо завдання вправи 1 у підручнику на с. 94.
Прочитай  речення. Що не так?
- Що треба зробити, щоб слова повязувалися у реченні одне з одним?
- Що означає змінити форму слова? (змінити закінчення).
- Зміни форму слова , перевір себе за пізказкою у підручнику.
- Відредагуй речення. Запиши. (Перед виконанням вправи запиши сьогоднішнє число, пропустивши від попередньої роботи 1 робочий рядок. Вправу почни писати з абзацу).
Усно виконай завдання вправи 2 у підручнику на с. 94. Порівняй речення.
- Розглянь перший малюнок. Що відбувається? Чому?
- Прочитайте речення під малюнком.
- Що не так? Чому?
- Які слова допомагають зв’язати слова в реченні.
- Назви  слова-помічники.
- Придумай своє речення про кота так, щоб використати слово-помічник.
Працюй в робочому зошиті і виконай завдання вправи 3 на с. 94 у підручнику.
- Розглянь малюнок. Що відбувається?
- Знайди всіх кошенят. Розкажи, де вони сховалися.
- Склади і запиши речення.
- Підкресли слова помічники.
- Познач закінчення у словах
- Працюй за зразком, поданим у підручнику.

Ти гарно попрацював(ла)! Перепочинь!



Урок 3
Математика
Тема нашого уроку :

1. Повтори таблицю множення числа 2. Перейди за посиланням https://learningapps.org/3000116 і перевір свої знання.
2. Розгорни зошит, пропусти від попередньої роботи 4 клітинки, запиши сьогоднішнє число.
Виконай завдання письмово:

3.Розгорни підручник (с.76). Попрацюй усно.
№1 - Пригадай переставну властивість дії додавання: від переставляння доданків сума не змінюється.
№2 - Розглянь малюнки, прочитай висновок.




№3 - Розглянь записи і переконайся в тому, що від переставляння множників значення добутку не змінюється.
№ 4 (жовті прямокутники), 5 - виконай в зошиті письмово. 
Ще раз повтори правило, яке треба сьогодні запам'ятати:
від переставляння множників значення добутку не змінюється.

Урок 4
Англійська мова
Завдання ти знайдеш на блозі  вчителя англійської мови
 Мурги Олександри Олександрівни

Урок 5
Фізична культура
Перейди за посиланням https://serhiichygur.blogspot.com/ і виконай завдання Чигура Сергія Олеговича

Радію твоїм успіхам!
Бажаю гарного настрою!





Немає коментарів:

Дописати коментар