понеділок, 4 квітня 2022 р.

Доброго ранку, мої любі учні! 

Сьогодні понеділок, 4 квітня. 

Продовжуємо вивчення нового матеріалу і готуємось до діагностувальних робіт.

Графік проведення діагностувальних робіт:

6 квітня - українська мова (тема "Дієслово")

12 квітня - математика (тема "Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел")

15 квітня - ЯДС (тема "Приховані можливості речей")


Матеріали для опрацювання на сьогодні:

Математика

Тема уроку: Віднімання виду 500-347.

1. Виконай завдання 1,2,3,4.


2.  Розв'язати задачу.

3. Виконай дії з іменованими числами.


4. Домашнє завдання.

1. Розв'язати задачу. 

Довжина земельної ділянки 9 м, а ширина на 3 м менша. Обчисли периметр цієї ділянки.

2. Обчислити значення виразів письмово.

Українська мова

Тема уроку: Не з дієсловами.

1.  Вивчи правило напам'ять і виконай вправи 1,2,3.
2. Домашнє завдання.
Прочитай, спиши, розкриваючи дужки.

               Я (не)забуваю телефони негайного виклику поліції, служби порятунку і швидкої допомоги. Я (не)ходжу вулицями увечері та вночі без дорослих. Я нікуди (не)йду з незнайомцями, (не)беру від них смаколики і подарунки, (не)сідаю до них в авто. Я (не)заходжу в ліфт з незнайомою людиною. Я (не)відчиняю двері чужим людям.

Я досліджую світ

Для виконання завдань уроку перейдіть за посиланням  https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/15

Бажаю гарного дня і чудового настрою!





Немає коментарів:

Дописати коментар