понеділок, 11 квітня 2022 р.

Доброго ранку, любі учні!

 Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал з математики з метою підготовки до діагностувальної роботи, яку будемо писати завтра, та проаналізуємо результати діагностувальної роботи з української мови з теми "Дієслово".

Математика

Виконайте наступні завдання:



2.  Домашнє завдання. Перейдіть за посиланням https://www.liveworksheets.com/bu2951100tq?fbclid=IwAR1Ls5BjHR4RZ6rrYjXR45LkpWnUmYjvtU9Tqxgwi_dmfuWD5zBN7xC1Jxw і виконайте інтерактивне завдання.

Українська мова 

1. Поясни правопис слів: український, Григорович, Шевченко, прислів'я, тяжко, великий. 

Поділити слова для переносу: букварик, український, вірші, бідних.

2. Вправа "5-4-3-2"

Запиши 5 дієслів, 4 прикметники, 3 іменники, 2 займенники. Назви основні ознаки кожної частини мови.

3. Запиши дієслова і визнач час.

              Приїхали, підходить, знає, прочитає, дивилася, мріятиме, заспіває, слухав, будуть допомагати.

4. Утвори форми минулого, теперішнього, майбутнього часу для дієслів перемагати, розмовляти, вишивати, їздити.

5. Спиши поради, додаючи частку не там, да вважаєш за потрібне.

___ сперечайся з усіма. ___ розливай чай на підлогу. ___ друга самого. ___ кричи, коли всі сплять. ___ вітай друзів зі святами. ___ прислухайся до "некорисних" порад.

6. Домашнє завдання. 

Я досліджую світ

Перейдіть за посиланням   https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/22  і виконайте завдання уроку.

Бажаю вам успіху і натхнення!







Немає коментарів:

Дописати коментар