середа, 20 квітня 2022 р.

Доброго ранку, дорогі мої учні!

Сьогодні закріплюємо набуті знання з математики і створюємо комікси на уроці української мови.

Математика

1.  Знайдіть значення виразів, застосувавши закони множення.

2・13
8・5・2
(9+7)・4

2. Розв'яжіть задачу №6 (с.73)

3.  Виконайте завання №4,5,6,7 (с.75)


4.  Домашнє завдання.  

1. Розв'язати задачу
Ігор і Олег носили воду для поливання городу. Ігор приніс 4 відра, по 6 л в кожному, а Олег - 5 відер, по 5 л в кожному. Хто з хлопчиків приніс більше води і на скільки літрів?
2. Обчислити.
30・3          200・4
40 : 2           600 : 20
60 ・10       90 : 30  

Українська мова

Сьогодні пригадаємо що таке комікс. Спробуємо створити свій. Для цього будемо використовувати вигуки.


Для створення комікса потрібно вигадати ситуацію. Наприклад, на нашу планету прилетіли прибульці.

Уявимо, що прибульці спілкуються між собою своєю мовою (вигуками). 

Розгляньте схему створення коміксу, придумайте сюжет.


Оберіть персонажів.

Створіть свій комікс.


Для створення коміксів можна скористатися спеціальними конструкторами за посиланням   http://shrontayana.ucoz.site/index/krashhi_konstruktori_dlja_stvorennja_komiksiv/0-100 або знайти інші програми для цього.

Я досліджую світ

Для опрацювання завдань уроку перейдіть за посиланням  https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/4 

Бажаю вам цікавого дня!










Немає коментарів:

Дописати коментар